پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228666
مونوکسيد کربن علت اصلي فوت دانشجوي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد
تاریخ انتشار : 1396/07/16 09:41:54
نمایش : 1547
سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: پس از انجام آزمايشات ومعاينات لازم اوليه، پزشکي قانوني، مسموميت با گاز مونوکسيد کربن را علت فوت دانشجوي اين دانشگاه اعلام کرد.
به گزارش جهانبين نيوز، دکتر فريده دارابي سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: پس از انجام آزمايشات ومعاينات لازم اوليه، پزشکي قانوني، مسموميت با گاز مونوکسيد کربن را علت فوت دانشجوي اين دانشگاه اعلام کرد.

دارايي افزود: بعداز طي مراحل پزشکي قانوني مراسم تشييع خاکسپاري مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره قاسمي با حضور رياست و معاونين و مسئولان دانشگاه و خانواده و دوستان آن مرحومه برگزار شد.

وي تصريح کرد: با توجه به اعلام اوليه پزشکي قانوني مبني بر مسموميت گاز مونوکسيد کربن به عنوان علت فوت متوفي ، سرپرست دانشگاه دستور بررسي در ارتباط باعلت و چگونگي وقوع اين حادثه را داد.

دارايي اضافه کرد: دکتر خالدي فر، از برخورد قاطع و قانوني با کليه مقصران و خاطيان اين حادثه که منجر به اين ضايعه دلخراش شده خبر داد.

سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، در ادامه از اتخاذ تصميمات لازم در خصوص مديريت اين حادثه و پيشگيري از تکرار مجدد آن در جلسه اي با حضور نمايندگان و بازرساني از وزارت بهداشت و مسئولين اين دانشگاه در دفتر دکتر خالدي فر خبر داد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html